برگزاری کنکورسراسری درمرکزشاهین شهر

تلاش چشمگیردانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهردربرگزاری کنکورسراسری ...

افتخارآفرینی دانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهردربزرگترین رویداد علمی کشور

برگزاری آزمون کنکورسراسری دردانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهر

 

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهر در روزهای پنجشنبه و جمعه (هفتم وهشتم تیرماه 1397) پذیرای داوطلبان کنکور سراسری بود . این آزمونها در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر طی دو روز انجام گردید و داوطلبان در گروههای آزمایشی علوم انسانی ، هنر، علوم تجربی و زبانهای خارجی به رقابت پرداختند .

تعداد داوطلبان مجموعا درحوزه و مخزن اصلی  دانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهر بالغ بر3400 نفر بود که تعداد 1700 نفر در حوزه فرعی دانشگاه آزاد و تعداد1600 نفر در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر آزمونهای خود را برگزارنمودند. در این آزمونها بمنظور تامین امنیت  ، نظم و سلامت داوطلبان و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه دیگر ارگانهایی مانند اداره آتش نشانی ، سازمان سنجش ، نیروی انتظامی و اورژانس  همکاری داشتند که هرکدام درزمینه فنی و تخصصی خود به فعالیت و ایفای نقش پرداختند . همچنین جهت رفاه  داوطلبان و همراهان و خانواده های محترم آنان باجه امانات ، استفاده از فضای نمازخانه و بوفه مواد خوراکی نیزفعال گردیده و به ارائه خدمات همت گماشتند.

آقای دکترسیدرامین غفاری رئیس مرکزبا تشکر از کلیه عوامل و مدعوین که دربرگزاری کنکورسراسری با دانشگاه همکاری داشتند اظهارنمود: کنکور سراسری و آزمونهای آن بزرگترین رویداد علمی است که هر ساله بمنظور جذب جوانان به عرصه دانشگاهی کشور انجام میگیرد و بسیارخرسندیم که پذیرای چند هزار نفر از جوانان و آینده سازان میهن اسلامی در این رویداد هستیم و بسیارخوشحالیم که رسالت بزرگ خود را در این راستا با همکاری همه عوامل اجرا نموده و امیدواریم کنکور امسال نیز راهگشای تحصیلات عالیه همه دانشجویان و نخبگان کشور باشد.

 


عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر